|
||||||||||||
|
||||||||||||
INFO |
LINKURI PARTENERE |
Specificatii Freya Restaurant |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freya Restaurant Mobile, aplicatie proiectata pentru a fi utilizata pe orice smartphone sau tableta Android de catre ospatari pentru ca acestia sa poata prelua comenzile direct in sistem. Astfel se va reduce timpul de preluare a comenzilor, ospatarii ne mai trebuind sa se deplaseze pana la POS sa marcheze produsele si sa trimita la sectie bonurile de comanda.
Aplicatiile sistemului „conlucreaza”, oferind solutii si informatii rapide despre tot ceea ce inseamna gestiune (vanzare, inventare, stocuri, date clienti etc). Toate aplicatiile de care aveti nevoie in gestionarea localului sunt incluse in pachetul „Freya Restaurant”.
Informatii utile:
Freya Restaurant Kitchen este o aplicatie creata special pentru bucatariile locatiilor HoReCa. Este un modul complex de administare al sectiilor de productie / preparare, marind eficienta manageriala prin monitorizarea activitatii tuturor angajatilor: barmani, ospatari si bucatari.
Aplicatia inlocuieste imprimantele de sectie din bucatarie cu monitoare touch screen si permite avertizarea ospatarului de finalizarea comenzii in bucatarie, maring vizibil rapiditatea servirii.
Facilitati principale:
Cu modulul Freya Restaurant Delivery orice afacere ce livreaza produse la domiciliul clientului isi poate usura munca. Acest modul performant a fost conceput dupa cerintele clientilor nostri, acoperind astfel toate nevoile unui astfel de business.
In fereastra principala a softului delivery putem vedea comenzile curente cu detalii cum ar fii clientul, totalul, discount-ul comenzii, data si ora precum si timpul care a trecut de la preluarea comenzii.
Tot aici putem adauga sau modifica comenzi, putem refuza sau trimite in livrare produsele comandate.
In momentul atribuirii clientilor pe comenzi, puteti selecta unul din baza de date prin campul de cautare. Daca este vorba despre un client nou se poate adauga foarte usor apasand butonul respectiv.
In fereastra dedicata clientilor, se pot introduce informatiile acestora precum si adresele de livrare.
Freya Delivery permite retinerea mai multor adrese pentru un singur client, astfel utilizatorii vor salva timp pretios cand trebuie sa completeze adresa.
In plus, pentru fiecare client este pus la dispozitie un istoric, utilizatorii putand astfel sa vada comenzile efectuate anterior de catre clientul selectat.
Dupa ce trimitem in livrare o comanda, putem atribui un sofer care va fi responsabil cu livrarea produselor.
Soferii se adauga in prealabil in Freya Restaurant Backoffice si se pot defini numeroase detalii, de la date personale pana la masina pe care o folosesc.
In fereastrra comenzilor in curs de livrare se pot vedea toate comenzile care au fost trimise pe teren dar nu au ajuns la destinatie.
Ca si detalii utilizatori pot vedea cine a preluat comanda, clientul, sumele comenzii respective precum si timpul de livrare pana in momentul dat.
In plus, apasand butonul pentru detalii suplimentare, utilizatorii pot vedea pentru fiecare comanda la ce adresa se livreasa produsele precum si soferul atribuit.
Dupa ce produsele au fost livrate utilizatorul poate marca comanda ca si livrata, sau in cazul in care clientul a refuzat coamnda, motivul refuzului.
Freya Delivery va pune la dispozitie o modalitate prin care dumneavoastra sa puteti optimiza afacerea pe care o conduceti.
Pentru comenzile refuzate, utilizatorii pot introduce motivul refuzului, iar dumneavoastra puteti analiza cum puteti remedia unele probleme. De exemplu, daca multe dintre comenzile refuzate sunt din pricina timpului mare de livrare, managerii pot decide daca este vina soferului, daca trebuie sa mareasca timpul de livrare comunicat clientului sau daca trebuie sa isi deschida un nou punct de lucru intr-o anumita zona.
Utilizatorii softului de livrari ofera posibilitatea de a tine sub control toate comenzile efectuate, fie ele livrate, in curs de livrare sau refuzate.
In aceasta lista puteti observa cele mai importante informatii despre comenzi.
In plus, apasand butonul pentru detalii suplimentare putem vedea adresa de livrare si soferul in cazul comenzilor livrate sau in care sunt pe drum spre client. Pentru comenzile refuzate putem afla adresa dar si motivul refuzarii.
Pentru a mari viteza de lucru a solutiei si pentru a facilita accesul la informatii, softul de livrari dispune de un modul de cautare.
Astfel puteti cauta orice termen, fie ca este vorda despre un client, o adresa sau un sofer, iar toate comenzile specifice cautarii vor fi afisate instant pentru dumneavoastra.
Modulul de Fast Food din Freya Restaurant ofera toate functionalitatile si beneficiile softului de restaurant, dar cu o interfata care va spori considerabil viteza de marcare a utilizatorilor .
In modulul destinat unitatilor cu servire rapida operatorul nu trebuie sa mai selecteze o masa pe care sa marcheze comanda, acesta fiind deja fereastra de marcare. Totul se rezuma la marcarea produselor. Acest lucru permite utilizatorilor sa preia mai multe comenzi intr-un interval de timp.
Dupa ce a fost introdusa comanda, operatorul trebuie sa selecteze una din numeroasele metode de plata puse la dispozitile de softul de fast food.
Clientii dumneavoastra pot plati folosind metodele clasice de numerar sau card. Pe langa acestea, ei pot opta achitarea notei folosind CEC-ul sau bonuri de masa.
Freya Fast Food permite plata prin valuta sau trecerea comenzii ca si protocol, mic-dejun sau cont-camera pentru unitatile care au si spatii de cazare. In plus puteti defini un cont de client sau carduri prepaid pentru a fideliza clientii dumneavoastra.
Activarea modulului de fast-food se face foarte simplu din setarile softului Freya Restaurant POS. Aici trebuie sa selectati zona si masa pe care doriti sa marcati folosind interfata rapida.
De asemenea va puteti seta butoanele de actiune in functie de nevoile si preferintele dumneavoastra.
![]() |
Freya Restaurant 3 POS - Combinarea vanzarilor
Freya Restaurant 3 permite transferul vanzarilor de la o masa la alta. Acest lucru poate fi foarte folositor in cazul in care persoanele aflate la una din mese vor sa se mute alaturi de alte persoane la alta masa.
Durata: 00:01:08 |
|
|
![]() |
Freya Restaurant 3 BackOffice - Prezentare generala
Freya Restaurant BackOffice este un sistem de gestiune foarte complex, care ajuta la organizarea, administrarea si sporirea profitabilitatii afacerii dumneavoastra. Aplicatia are o interfata simpla, intuitiva si dispune de numeroase functionalitati, grupate dupa scop si rol, fiecare dintre acestea avand asociata o iconita sugestiva.
Durata: 00:03:34 |
|
|
![]() |
Freya Restaurant 3 POS - Discount-uri
Freya Restaurant 3 permite acordarea de discounturi. Discounturile se pot aplica unuia sau mai multor produse din comanda, aplicandu-se de asemenea pe toata comanda.
Durata: 00:01:55 |
|
|
![]() |
Freya Restaurant 3 BackOffice - Happy Hours
In Freya Restaurant beneficiati de modulul de promotii Happy Hour, care configureaza reducerile pentru anumite produse, pentru anumiti clienti, zone, zile sau chiar ore.
Durata: 00:02:58 |
|
|
![]() |
Freya Restaurant 3 POS - Functia Platou
Functia platou este folositoare atunci cand comanda este servita clientilor ca si platou. Produsele vin grupate pentru fiecare client in parte.
Durata: 00:02:29 |
|
|
![]() |
Freya Restaurant 3 POS - Separarea vanzarilor
Freya Restaurant 3 va permite separarea comenzilor. Acest lucru este util pentru cazurile frecvente cand se solicita note de plata separate pentru clientii de la aceeasi masa.
Durata: 00:01:55 |
Indiferent de pachetul achizitionat asiguram consultanta IT, suport tehnic, instalare, implementare, mentenanta, training de utilizare.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
INFO |
LINKURI PARTENERE |
Dorim sa va raspundem la toate intrebarile si sa va lamurim orice neclaritate. De aceea va putem oferi suport tehnic NON-STOP !
Nu ezitati sa ne contactati !
![]() |
+4 0761.658.430 |
![]() |
|